pondělí 28. února 2011

Dupačky za korunu

První den po neštovicích a jarních prázdninách proběhl myslím dobře. Ráno jsme ani nezaspaly ( moc jsem v to včera nevěřila).
Lucka zvládla školu v pohodě. Ve středu budou mít odloženou recitační soutěž, tak jsme trénovaly básničku.
S Viki ( dneska je jí půl roku) jsem šla až navečer a víte co ??? V šest večer ještě zpívali ptáci !!!
Jaro se blíží :))!
Odpoledne jsem si všimla cedule, že je tady výprodej - prostě hrabák. Někdy tam zajdu, občas se dají sehnat i pěkné věci. Dneska mě zaujala akce DUPAČKY ZA KORUNU. No já vím, že švagrová a kamarádka budou mít mimča až v létě. Ale nekupte to, když je to za korunu :).





                                      Teda jako nevím, zda to budou kluci, ale tohle mi prostě padlo do oka.

1 komentář:

  1. takové nákupy by se mi taky hodily :))

    už se jara nemůžeme dočkat.

    OdpovědětVymazat