čtvrtek 3. března 2011

Rychlý

Tak by se dal nazvat čtvrtek. Dopoledne do práce, převézt dítko na hudebku.
Potom na rehabilitaci. Tam jsem se jako pobavila. Prošla jsem první proceduru, jsem pěkně nahřátá, čekám na masáž...a čekám...a čekám. Asi po 20ti minutách přijde sestřička z recepce a ptá se, na co že jako čekám. Prý tam vůbec nejsem dneska napsaná. No holt se stala chyba. Zapomněli si mě napsat do objednací knihy, ale na kartičku mi to napsali. No nevadí, kdy já bych si v klidu na sluníčku za oknem, kde bylo krásně teploučko a příjemně početla, že :).
Tak jsem vyrazila k domovu, vyvenčila Viki, nastartovala bujného oře a šla dělat taxi. Poprosila mne kamarádka, zda bych ji neodvezla na určené místo. A tak jsme jely. Cesta, počasí a společnost příjemné, místo jsme našli napoprvé, vše vyřídily a při zpáteční cestě si ještě daly kafíčko v hospůdce. Doma jsem byla o poznání dříve, než jsem plánovala.Nakonec docela příjemný den.

                                                                                  honorář za odvoz

2 komentáře:

  1. Mám moc ráda, když plány vycházejí nad očekávání dobře :)
    Kéž by to tak šlo vždy.
    Přeju krásný víkend!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný víkend ...ať vše klape pořád :o)

    OdpovědětVymazat