středa 30. března 2011

Zrnka

Jak už jsem jednou psala, středa je můj nejdelší pracovní den. Dnes nebyl tak náročný jako jindy, jen mne ještě čekala pracovní cesta do Prahy. Na tu jsem se ale hrozně těšila. Spojila jsem totiž s nutnou povinností hned dvě milé události.
Zítra v MUMu v Horních Počernicích pořádají den pro Zrnka. Už před časem jsem uvažovala alespoň o malé pomoci (naštěstí jsem nikdy takovouhle pomoc nepotřebovala, mám tři zdravé donošené holky :)), ale pořád jsem to odkládala a nevěděla jak. A teď to vyšlo. Jednou z "aktivistek" MUMu je totiž i Gabro. 
Slovo dalo slovo, dohodly jsme se rychle a tak jsem dnes jednak mohla předat pro Zrnka pár drobností a hlavně jsem naživo poznala jednu z blogařek, ke které moc ráda nakukuju. Ráda jsem tě poznala Gábi a doufám, že to nebylo naposled a nezapomeň na Aranelku .



                                                                              Zrnko pro zrnka


                                                                  


Když jsem večer přijela domů, musela jsem ještě hodně pochválit Lucku, protože dnes úplně sama došla z družina na laser ( po neštovici). Stavila se u nejstarší a zase vrátila do školy na keramiku.Což jsou dohromady asi 3km po městě. Je to šikulka a ještě si to prý užívala - holt byla důležitá.

6 komentářů:

  1. Ivo, moc ráda jsem tě poznala a díky za věcičky pro miminka. Já jedno nedonošené mám a takové čepičky by se mi líbily moc :-)...

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, to je krásná činnost a bonusem poznat nové lidi, co víc chtít :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, smíme tuto fotku použít jako dokumentační k dnešnímu dni? Moc děkujeme za plnou tašku! Holky dnes čepičky i dečky dozdobily, je to paráda.
    LEVA = Lucie z MUMu

    OdpovědětVymazat
  4. OK, nemám s tím problém, jestli chcete v plném rozlišení,ať mi Gábi písne na e-mail

    OdpovědětVymazat
  5. Taky pěkný :-) Tu deku jsem koupila ještě včera, abych pak udělala ještě další. Ten můj fleece je maličko silnější. Ale to snad neva.
    K.

    OdpovědětVymazat