úterý 15. března 2011

Ráno

to vypadalo, že se sluníčko přes mraky nedostane,


ale povedlo se mu to a bylo krásně a teplíčko.


Dopoledne jsem měla dojednanou schůzku v nedalekém městě. Nebyla nijak důležitá, ale rozhodně přínosná. Pak jsem se šla projít, srovnat si myšlenky... Chvíli jsem se stavila u vody, tam se to přemýšlí dokonale :)


Po návratu domů opět úklid.Viki překonala i 3 level, fakt nevím, co s ní.

5 komentářů:

  1. Radu nemám.
    Fotky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci díky, ale měla jsem s sebou jen malinký kompakt, takže to není úplně ono, ale den to byl docela fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Co "hezkého" Vikinka předvádí? Jedno je jisté - vyroste z toho! Jen to asi nebude tak rychle...

    OdpovědětVymazat
  4. Vidíš, tyhle rady já dávám...Gabro by potvrdila :o) máme nechat vodu plynout ať si odnese co má a my zatím pěkně odpočíváme, rovnáme myšlenky ..přeji ti krásný večer

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, přečti si článek tsunami, to se u nás opakuje s malými, či většími změnami denně...
    Aranelko jasně, v podstatě i já jsem Gabro radila poslat problém dál, třeba i po vodě :)

    OdpovědětVymazat