úterý 8. března 2011

Volný den

jsem dneska měla a co jsem s ním udělala ?
Nejdřív jsem dala řeč s kamarádkou, která se u nás usadila natrvalo. Je už několikátá svého druhu, není to moje krevní skupina, ale toleruji ji a občas s ní i kamarádím, protože holt musím.


Upekla jsem štrúdlík s jablíčkama a jahodama, abych těm , co volno neměli trochu zpříjemnila den.

Sluníčka a čerstvého vzduchu jsem si užila.



A nakonec si kulturu dopřála.



V kině nás bylo všehovšudy 20. Film naprosto splnil moje očekávání. Naprostá oddechovka  s trochou romantiky a humoru. Jednoduchý příběh, taková novodobá Popelka proložená slušnou muzikou ( atmosfera 30 tých let). Mě se to prostě líbilo.
 A při zpáteční cestě jasné nebe plné hvězd. Kéž by takových pohodových dnů bylo víc :).

1 komentář:

  1. Milá Ivo, já mám za sebou volné třidny a snad je to tím, že předcházeli tři noční, žehličku ignoruji...už to začíná být tristní :oD A na filmeček se chystám, tak snad o víkendu.Každopádně děkuji za typ !

    OdpovědětVymazat