neděle 3. dubna 2011

Sluníčková neděle

Neděle od slova nedělej, ale bohužel, kdy jindy, že . Takže jsme hrabali, řezali, vozili , rovnali...Prostě makali jak fretky - to prohlásila Lucie. Ještě jeden dobrý výrok měla. Poprosila jsem ji, ať mi něco přinese. Dlouho nešla, když dorazila, tak jí povídám , jestli na mne nezapoměla. Pravila : " Na tebe se maminko zapomenout nedá."  Tak nevím,  radši se neptám , jak to myslela. Jen fotit jsem nestíhala.
Takže pouze jeden rychlý , ne moc kvalitní cvak na poslední chvíli.

4 komentáře:

  1. jiné než pracovní neděle nemáme.
    zas pak člověk může "trpět" pocitem dobře vykonané práce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, to je to správné slovo "trpět" A tak jsem dnes (pondělí) docela ráda, že prší :)

    OdpovědětVymazat
  3. A ten poslední cvak...ten je krásný :o)

    OdpovědětVymazat
  4. To znám, neděle je nejnáročnější den v týdnu...
    Krásné jarní dny...

    OdpovědětVymazat