pondělí 30. května 2011

Pepča, nebo - li miminko

ptačí se má čile k světu. Kdo má pocit, že jsem se dočista pomátla, má pravdu.
Dneska jsem si "Pepču" ( nevíme jestli je to kluk, či holka a Pepča se hodí pro oba), vzala s sebou do práce (pouze úřednická práce) a každou půl hodinu, jo čtete dobře, každou půlhodinu ho krmila. Je strašně hodné, pěkně baští. Tak snad má šanci. Navečer jsme byli zase u příbuzných a po večerním krmení jsme Pepču nechali trochu proběhnout. Jde mu to už docela dobře. Fotky myslím komentář nepotřebují.







PS: Odpoledne jsem mu koupila červíky. To je pane pochoutka :).

3 komentáře:

  1. Ivi,
    to je ták hezký :-).Fotky opravdu nepotřebují koment :o).

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůůů, to je pěkné! Taky mám doma VRABEČKA je to "Pipin" . Mám ho sice asi 2 dny, ale zatím se drží. ;).
    Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat