pondělí 27. června 2011

Jeden brutální dort


Tak takový dnes pekla prostřední s kamarádkou pro další kamarádku. Nějak tomu nerozumím ( Dexter seriál ), ale budiž. Samy si ho udělaly, jen jestli je prý ráno odvezu, aby ho předaly celý. No tak teda jo...A ještě mají brutální triko, ale to už je zabalené.
A jelikož končí pololetí,školní rok a já nevím, co ještě, tak nějak nestíhám víc než jindy.
Ale langoše k večeři, které si včera objednala nejmladší, tak ty se mi opravdu povedly. Mňam...Taky jsem odpoledne stihla nakoupit věci na dárečky za vysvědčení, objednat kytku pro paní učitelku, jako poděkování od rodičů, zmrzku s Luckou atd,atd.
Taťka byl dnes sekat u babičky, zítra snad konečně začne doma. Na převaz jsem nemusela, vypadá to docela dobře tak zkoušíme cyklus obden.

2 komentáře:

  1. to je "hustý" dort :)ˇ
    Jako recese je to výborné, smysl pro humor je třeba, i když je černý :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten dort je ... opravdu zvláštní... Holky mají úžasnou fantazii, mě by to nenapadlo ani v nejdivočejším snu :-)!

    OdpovědětVymazat