čtvrtek 23. června 2011

Konečně

Konečně jsem se dala ostříhat, už bylo na čase :).
Konečně jsem měla volnější dopoledne a mohla vyřídit několik pochůzek, které jsem dávno odkládala. I v práci jsem byla, kde mi jeden milý klient řekl, že jsem líná a neschopná. Dovedu být dlouho trpělivá, ale na tohohle jsme měla spadeno už dřív. No a nevím proč, možná únavou posledních dnů, jsem chytla na první šlápnutí. Asertiva zmizela v nedohlednu, mé slušné vychování se otřáslo v základech. Pohár trpělivosti přetekl a pán byl rázně vyprovozen za dveře. Ale že se mi konečně ulevilo !
Konečně poslední hodina klavíru, nauky a flétny. Ale možná nám to bude chybět.
Konečně i Lucka upravena do letní podoby. Na vlastní žádost. Bude jediná holka ve třídě s krátkými vlasy.
Konečně po dlouhé době naše dříve oblíbená, pravidelná, čtvrteční palačinka.
Konečně dlouho slibované pocachtání u nové fontány.



Konečně jsem koupila jahody ( sice nic moc ), ale uspokojili jsme chuťové pohárky.
Konečně mám pocit, že moje každodení cesty na převaz přináší výsledky.



Konečně jsem si vzpomněla , jak se dělá čelenka a naučila to Lucku.
Pamatujete, jak jsme " přebírali" ?


Konečně jsem dnes stihla Lucku uložit do postele a dát jí dobrou noc osobně a ne po telefonu. Ještěže existují mobily.
Spoustu z toho , co jsem dnes měla v plánu se mi nepodařilo uskutečnit, ale to nevadí. Práce není zajíc, ta neuteče.
Jo a ještě jedno konečně. Ale to je zatím moooc tajné. Kamarádka se možná konečně dočká Tadeáška. Tak uvidíme, co přinese zítřek.

2 komentáře:

  1. To byl veskrze úspěšný den! Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně bych se taky měla vzchopit k odkládaným akcím!! :-))

    a přebírání musím taky oprášit!! Dík za tip ;-)

    OdpovědětVymazat