pátek 17. června 2011

Unavená

jsem a to tak, že velmi. Ani nevím proč.
Práce, oběd s prostřední - zcela nečekaně, o to milejší chvilka. Měla jízdy v autoškole, někde mne zahlédla a sama se ozvala.
Pro Lucku. Indiánské spaní se maximálně vydařilo, děti byly nadšené, ani veliká bouřka v noci nikomu nevadila.Vychovatelky z družinky přežily a zcela zaslouženě jim provolávám třikrát sláva.
Lucka jde dnes spát ke kamarádce, my odjíždíme k příbuzným na převaz. Nejsou doma - grr ( nevím, na co jsou mobilní telefony ?)!!! Rychlá návštěva těhotné švagrové, která je tenhle týden sama doma, tatínek s neteřinkou jsou u moře. Pak konečně převaz.
Domů se dostáváme okolo desáté večer......

2 komentáře:

  1. Jak ti rozumím! Mě taky únava kosí, nevím, co s tím.

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu, já mám pocit, že jsem unavená celých posledních 10 let tak nějak permanentně..

    OdpovědětVymazat