pátek 1. července 2011

Dosekáno

Hurá, a jedině dobře vzhledem k tomu, jaká je předpověď počasí.
Bohužel nestihla jsem dokončit čtvrtletí, protože mamka Šárky volala o pomoc, zda ji k nám může odvézt na odpoledne. Proč ne, jen jsem si myslela, že budu rychleji hotová v práci. Tak jsem raději jela domů, aby tady holky nebyly dlouho samy.  Nevadí, v pondělí snad dodělám.
Dnes by měl narozeniny  ( 92 ) manželův taťka. Bohužel zemřel moc brzy a já ho ani nepoznala. Ale podle toho, co jsem slyšela, tak to musel být moc hodný člověk. Je mi líto, že se nedožil vnuček. Tolik si přál holčičku. Ale kdyby ji měl, to bych zase neměla svého dobrého muže. Děda by byl určitě na vnučky pyšný. Měl rád hudbu, uměl hrát na víc nástrojů a všechny holky to asi po něm podědily, protože všechny mají hudební sluch a jsou schopné aspoň zabrnkat. Ale i jinak by byl asi skvělý děda a holky by ho určitě zbožňovaly. Bohužel, o tohle jsme byly ochuzeny. Píšu byly, protože i mne mrzí, že jsem " tchána " nepoznala.
Bohužel dnes bez fotky.

1 komentář:

  1. Ahoj Ivuško, tak mě už to mozek nebere...nějak moc shod v našich životech. Já jsem také nepoznala svého tchána, zemřel ten rok, co jsem se s mužem potkala a mrzí mě to jako tebe. Mužův otec se zase těšil na vnuky a máme dvojčata kluky. Takže by to asi byl príma děda, no nic nenaděláme,škoda. Pa pa Radka

    OdpovědětVymazat