čtvrtek 14. července 2011

Třeboň - den šestý Třeboň

V noci nastala plánovaná změna počasí a ráno bylo poněkud chladné, zamračené a mokré. A tak jsme vypustily koupání, ba i lodička dnes zahálela.
Po snídani jsme chvíli plánovali co a jak, a nakonec zvítězil původní plán. Vyrazili jsme do Třeboně, do centra města.
Je zvláštní, že když jste někde poprvé, tak vás spousta věcí nadchne a ohromí, ale když je vidíte podruhé, tak už prožitek není tak silný. Nicméně i v lehce zamračeném dni se nám tady líbilo.
 



Dali jsme si trdelník



 Prošli jsme se v zámeckém parku


Viděli několik pávů




Taky si dali kafíčko, projeli se výletní lodí



 vylezli na radniční věž a viděli Třeboň z výšky



 Prostě všechno to, co jsme celý rok plánovali a na co jsme se těšili.
Trochu nám ten hezký den pokazila večeře. Zašli jsme do restaurace Rožmberská bašta.
Byli jsme tu vloni a byli jsme tu nadmíru spokojeni. Ne tak letos. Malá porce, obloha skoro žádná a jídlo samotné bylo hrozné. Nemít s sebou Lucku  ( její smažený sýr a hranolky byly vcelku v pořádku ) a nemít velký hlad, tak fakt nevím. Takhle jsme to snědli, zaplatili, já si  řekla svoje a odešli jsme. Zpětně mě mrzí, že jsem se neozvala hned. Tak jen kdyby jel někdo do Třeboně, tak sem tedy ne !
Taky jsme stihli dětské hřiště


a pivovar zezadu


Celkově si myslím, že i když nebylo zrovna supr počasí, tak jsme si užili krásný, pohodový den. Zmrzlina na závěr skoro v osm večer od usměvavého zmrzlináře byla sladkou tečkou.
PS: Jo a volala mi nejstarší, že Viki dnes měla premieru - jízdu autobusem - a zvládla všechno na jedničku.
A pak že nejsou pozitivní zprávy :)) !

2 komentáře:

  1. Vidíš, my taky bývaliv baště vždy spokojeni...jojo nemůže být vše růžové ale zmrzlinář, ten má pořád dobrou náladu ..i ve 22:00 hod :oD

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych to ani pořád růžové nechtěla, jen mě to mrzelo,protože jsem se těšila na dobrou rybu když už jsem v Třeboni a ono nic, tak snad za rok...

    OdpovědětVymazat