úterý 20. září 2011

Docela fofr

Nabrala jsem si toho v poslední době nějak víc, než je možné stihnout. No ale snad to dám.
Dopoledne práce a jen práce. Po dlouhých letech mi vypověděla službu lednice (ta pracovní). Měla jsem ze sebe radost. Ve 13:00 jsem odcházela na oběd s tím, že musím sehnat co nejrychleji novou. Ve 14:00 stála nová na svém místě a tiše si vrněla.
Odpoledne fofrem pro Lucku. Byla na prvním plavču a přijela úúúúúplně zničená.
Takže zrušit hudebku a honem zpátky do práce dodělat nejnutnější, aby jsme mohli zítra pracovat.
Navečer rada rodičů, během které příjíždí moje kolegyně Bára. Jde s námi zítra do roboty a nemá se jak dostat. Tak přijela už dnes, hurááááá.
Večeře v místní pizzerii, rychle domů. Uložit Lucku, přečíst pohádku, tentokrát čte Barča a obě jsou nadšené.
Lahvinka vína, aby se nám dobře řešila doba, kterou jsme se neviděly....

Žádné komentáře:

Okomentovat