čtvrtek 15. září 2011

Dřevo

na zimu jsme začali dělat. Teda ne já, ale můj milovaný manžel. dokonce si dnes vzal dovolenou, aby toho stihl víc.
Nějak se nám toho času nedostává, asi si to špatně organizujeme.
Dopoledne trávím v práci, muž za mnou přijel, společně jsme poobědvali, zaplatili dceři elektospotřebiče, vyzvedli Lucku a jeli domů.
Rozpoložení posledních dnů způsobilo, že jsem zavolala kamarádce, že potřebuju její ucho. Byly jsme domluvené na dnes odpoledne.
Prořekla jsem se před Luckou, že ani nemáme co ke kafi.
A to dítě moje šikovné upeklo šlehačkovou buchtu. Z 90% sama.
Pokračuji průběžně v generálním úklidu, alespoň po chvilkách. S kamarádkou jsme se dohodly, že se jdeme projít, tedy vyprovodit Lucku do Skauta. Je krásně ,dáváme si na jedné zahrádce to kafe. Táda se budí, tak honem domů.
Taťka řeže a štípe, prostřední kupodivu vzorně rovná ve sklepě.
Venčím Viki a ta mrcha chlupatá zdrhá. To už dlouho neudělala.
U dřeva nejsem potřeba, tak dělám doma takovéty strááášně důležité věci ( úkoly, večeře, nádobí...).
A ač byla dnes strašná spousta příležitostí k tomu něco si vyfotit, nějak mě to nebere.

Žádné komentáře:

Okomentovat