čtvrtek 29. září 2011

Muži v naději

a hov.. v posteli. Ne, nepohoršujte se prosím.
To je tak. Když ráno odcházíme do školy a práce, Viki jde do klece. Už jsem tady psala, jak dovede být šikovná.
Proto jsme jí pořídili klec. Okamžitě ji přijala, sama si do ní vleze když vidí, že se chystáme pryč, v noci v ní spí. Dneska se klec nějakým nedopatřením (víme jakým) zapomněla zajistit. No a ta chlupatá potvora využila situace a předvedla nám, co v sobě skrývá za likvidační talent. Po příchodu domů jsem myslela, že si budu volat rychlou.(Fota mám, ale usoudila jsem, že je nelze publikovat. Zítra by u nás byla sociálka.)
Spojenými silami jsme uklidili, ale největší perlička bylo opravdu to ho... v posteli.
No to jako fakt. Na posteli, která slouží pouze jako odkládací plocha.
Nicméně jsme stihly s Luckou hudebku, zajít po dlouhé době do knihovny, dát si zmrzku. Potom šla Lucka do Skauta a já frčela Vendulce s kapičkama do očka, které se nechce moc lepšit. Jenom na otočku.


 Rychle zpátky, douklidit ( musím podotknout, že viník onoho nadělení, který zapomněl na klec, se přičinil v úklidu nejvíc a šlo mu to od ruky), zlatíčko Lucka si sama udělala úkoly, taťka dosekal poslední část zahrady, která jde traktůrkem.
A večer, po krásném západu,


 jsme měli zamluvené lítky na film Muži v naději.
Byli jsme tam docela brzo a tak byl čas posedět u naší fontány.

3 komentáře:

  1. Třeba je to jako s exkrementy:-) ve snu, když se o nich zdá, tak člověk prý zbohatne:-) A když je přímo v posteli, třeba se budete v penězích přímo válet:-) A v naději mohou být všichni, nejen muži.Moc se mi líbí ta fontána

    OdpovědětVymazat
  2. ta vaše psice má ale talent :)))
    kéž by to bylo tak, jak píše Jitka :D

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky. Fontánu bych taky chtěla vidět.

    OdpovědětVymazat