úterý 25. října 2011

Literabus a skautské spaní

Literabus - autobusový dvoudenní zájezd po stopách známých českých spisovatelů. Zorganizoval ho pan profesor místního gymnázia, který vyučuje literární seminář. Mimochodem sám píše, publikuje a jeho hry už byly i v rozhlase. Alespoň takové kusé mám já informace. Zájezd byl prý dobrý, někde zajímavý, jinde nudný. Celkově pohoda.
Lucce dnes odpadlo plavání, takže stihla komplet hudebku. Navečer jsem ji odvezla do skautské klubovny, kde dnes přespí všechny Světlušky se svými vedoucími.
Docela se těšila, tak doufám, že si to užije.



8/365 Z čeho jsem dnes měla radost
- na rehabilitaci ( ano, ano už mě zase zlobí záda) jsem byla přidělena k velmi milé osobě, která se mi věnovala nad rámec určeného času a určené léčby
- Lucka šla ze školy i z hudebky s radostí, dokonce si po příchodu domů hned sedla ke klavíru
- stihla jsem vyřídit několik drobností, do kterých se mi moc nechtělo
- dostala jsem zpátky korunky za reklamovanou bundu (novou jsem zatím si nevybrala)
- Vendulka byla na kotrolním odběru krve a hodnoty už jsou v normálu !!!!!

3 komentáře:

  1. Začala jsem se po tobě opičit s tím, z čeho jsem měla dnes radost :-). Snad to nevadí. Gabro

    OdpovědětVymazat
  2. tedy tady se to někomu vyplatitlo, začít psát "z čeho jsem měla radost" :-)) paráda!

    OdpovědětVymazat