neděle 2. října 2011

Prachovské skály

Včera měla Lucka narozky. Vloni tady proběhla dětská oslava. Pouštěli jsme draky, hodně soutěžili, ještě víc odměňovali. Jídla, pití dosytosti. Děti jsem si přivezla, zase odvezla
i s výslužkou. Byly nadšené, já spokojená, že se vše zadařilo. Letos nějak nebyl čas a ani chuť. Nějak jsem to nestíhala ? Lucka nebyla pozvaná za celý rok na žádné narozeniny.
A tak jsem tomu našemu skromnému dítku dala možnost výběru dárku. Podotýkám,
že nebyla nijak ovlivňovaná, ani omezovaná. Vybrala si potápěčské brýle,
aby si u kamarádky v bazénu nemusela půjčovat.
A ještě jsme jí slíbili výlet dle vlastního výběru. Chtěla do skal. Tak jsme jeli.
Sice máme nedaleko taky skály, ale ne tak vééélký.


Jak je vidět, spokojenost byla veliká. Myslím, že u všech zúčastněných.
Opravdu krásný den !!!






3 komentáře:

  1. Už několik dní mi nejdou někde dávat komentáře přes Internet Explorer. Dnes jsem to zkusila přes Mozillu a jde mi to.
    Nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné fotky. Nikdy jsem tam nebyla, doufám, že se tam dostaneme

    OdpovědětVymazat