čtvrtek 3. listopadu 2011

Dědek jeden německej

( rozuměj jeden z prvních  příznaků - zapomnětlivost - jedné choroby )
Sice mi prý není tolik, abych si na něj mohla stěžovat, ale já mám pocit, že se mnou začíná bydlet. Dneska si jdu v klídku na RHB, protože jsem si udělala volno a přeobjednala klienty.
Jaké bylo moje překvapení, když jiní klienti v čekárně seděli a trpělivě čekali. Nějak jsem si je zapomněla zapsat do sešitu a tudíž je i přeobjednat. Naštěstí byli v pohodě, počkali, vyšetření a omluvy se dočkali.

17/365 Z čeho jsem dnes měla radost, či co mne potěšilo
- nakonec jsem stihla příjemnou RHB i všechny klienty
- strávila jsem PČI s Lucčinou třídou přípravami na vánoční jarmark ( keramika)
- vyřídila jsem tlf spoustu věcí ke spokojenosti volajících
- v neděli sice musím do práce, ale uvidíme se s Bárou !!!
- píchla jsem potkanici ATB
- na zítra máme hotovo, ale odtajnění až zítra

2 komentáře:

  1. Ty jsi tak pilná, já ted mám pocit, že nic nedělám. :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Ty nás ale napínáš! Add koment u nás - jedna ropucha mi tu pěkně kváká.. a to jsou ty vzorečky pro tebe... Polepším se, slibuju..

    OdpovědětVymazat