úterý 29. listopadu 2011

Plavání

poslední, měla Lucka dneska, ale o tom až někdy jindy. Dobrou.

43/365 Z čeho jsem dnes měla radost, či co mne potěšilo
- určitě by se něco našlo, ale největší radost mi udělá postel

6 komentářů:

  1. Plavání nemusím, mám nízký tlak a v bazéně je mi zima.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Ivo, ráda si k Vám chodím číst a tak mi nedá, abych dnes nevyužila příležitosti a nepopřála Vám k svátku. Všechno nejlepší přeji a krásný sváteční den s plnou bednou šampaňského:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko děkuji, ale je to trochu jinak. Jako malá jsem svoje jméno Ivana neměla ráda, protože moje příjmení začínalo na A. Dáte - li si dohromady monogram....Navíc jsme od páté třídy byly tři nositelky tohoto jména. Paní učitelka nás rozdělila podle velikosti a hádejte, co na mne vyšlo. Jistě Ivanka, a to v pubertálním věku. Takže jsem už spíše v dospělosti přijala na milost zkrácenou podobu tohoto jména, ale svátek mám oficiálně v dubnu. Přesto moc děkuji. A i když u vás nenechávám komentáře, jsem tam denně.

    OdpovědětVymazat
  4. Vy Ivy to tak máte asi častěji, znám už jednu Ivanu, která se tak zkracuje a pak znám Ivu, která je zas háklivá na to, když se jí řekne Ivana:-) Ale Ivanka v pubertálním věku to chápu, to bych také těžko nesla. Nicméně ten duben si budu pamatovat:-)I tak hezký den a děkuji za návštěvy:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aháá.. Tak to jooo :-), já zas nemám ráda Barboru, takže jak to jen trochu jde, píšu zkráceně Bára :-). Na druhou stranu - proč bychom ti i tak nemohly popřát něco hezkého a milého, ne? :-)

    OdpovědětVymazat