úterý 8. listopadu 2011

Polštáře

Když jsem byla malá holka, moje babička se živila jednak návlekem korálků a jednak šitím péřových dek, polštářů a povlečení. Tenkrát neexistovala umělá vlákna a tak babička měla pořád spoustu práce. Nezapomněla ani na svá vnoučata a každý z nás jsme měli dostatečnou výbavu.
Jak šel čas přešli jsme z peří na duté vlákno, ale někteří v naší rodině chtějí peří stále. Alespoň polštáře. Už kdysi dávno jsem je jednou nechala vyčistit a dát peří do nové sypky. Nyní jsem usoudila, že nastal čas tuhle čistku podniknout znovu.
A tak jsem zapátrala a zjistila, že v našem městečku existuje jakási svozová služba. Jeden týden si pro " špínu " přijedou a maximálně za 14 dnů máte doma " nové " zboží. A to se i stalo. Dneska jsem si vyzvedla tři krásné, naducané čisťounké polštáře.
Zrovna jsem je povlékla, vyměnila za ty staré, které odvezu příště. Tak doufám, že se majitelů bude nejen dnes krásně spát.


22/365 Z čeho jsem dnes měla radost, či co mne potěšilo
- Lucka přijela spokojená z plavání, následně i hudebka byla hodnocena kladně
- porazila jsem hromadu nevyžehleného prádla
- zase jsem si hromadu stihla vyprat
- nové polštáře

Žádné komentáře:

Okomentovat