čtvrtek 17. listopadu 2011

Volný den

mě pěkně mate. Venku ošklivo. Vím, že skoro všude. Dopoledne na chvilku do práce, zkontrolovat jednu záležitost. Snad bude vše OK.
Po obědě taťka do bytečku, já s Viki ven. Docela jsme se prošly a holka jedna chlupatá byla dost hodná.
Příprava na zítra. U Lucky ve škole bude Světový den jazyků, ala olympiáda.

31/365 Z čeho jsem dnes měla radost, či co mne potěšilo
- pobyt venku nakonec nebyl tak hrozný, jak jsem si původně myslela
- na zítřek se mi podařilo uskutečnit vše, co jsem chtěla
- psala Barča z Egypta, už je jí dobře a užívá si to tam

2 komentáře:

  1. Ahoj Ivo..zase nakukuji :) a nechci zůstat inkognito. Pokud budeš chtít, ráda ti pošlu pozvánku (workingmama@seznam.cz). Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  2. taky mě to mate.. mám dneska neděli..

    OdpovědětVymazat