středa 21. prosince 2011

Jedna ze života

Jak jsem se asi chtěla zviditelnit.
Ráno jsem přišla do práce, vše si připravuji a čekám na příchod šéfa. Klepání na dveře. Klient, že má mít nějaké vyšetření. No ano, tak trochu jsem na něj zapomněla. Nevadí. Startuji přístroj. Na něm je v čase vánočním malý stromeček a svítí svíčka ve svícínku.
V tom " rozrušení" pokládám rozsvícenou svíčku do skříňky !!! Ale to si vůbec neuvědomuji. Připravuju si ostatní a říkám si, co že to ta kolegyně vedle dělá, že to je tak divně cítit. Když už to tedy fakt "smrdí" a já ji chci jít pokárat, ulpí mi zrak na svícnu a lehce čadící polici nad ním.
Závěr: nic se nestalo jen mám ve skříňce krásné černé očouzené kolečko !!!
Takže až potkáte žháře ve zdravotnictví, tak jsem v tom nevinně :).

5 komentářů:

  1. Já občas doma hledám klíče, když jdu na toaletu, to je asi profesionální deformace. Hlavně, že se nic nestalo, ale to sváteční volno a odpočinek je nám už všem třeba. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ještě, že to tak dobře dopadlo!!

    my máme žháře doma, viz. moje máma a podpálený noťas...

    OdpovědětVymazat
  3. svíčka do skříně- dobrý!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsi dobrá..hlavně že se nic nestalo.

    OdpovědětVymazat