neděle 1. ledna 2012

Druhé kolo ?

Když jsem vloni 1.1. začínala, tak mě ani ve snu nenapadlo,
že zvládnu dělat záznamy denně celý rok.
Fotka sice každý den nebyla, ale to myslím taky nevadí.
Zkusím tedy druhé kolo, uvidíme, jak to dopadne.
Původně jsem měla na dnešek v plánu jakousi úvahu na téma co mi blog dal a vzal.
Ale nějak nemám tu pravou náladu a marně lovím slova a formulace. Tak snad jindy.
Mějte se v tom novém roce moc hezky a pokud sem budete i nadále chodit nakukovat budu moc ráda.

5 komentářů:

  1. Gratuluji!!! Jen tak dál. Moc ráda sem chodím nakukovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky sem ráda chodím a těším se na další čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi dobrá! Mně ty denní záznamy fakt nejdou :-) Držím palce, ať vytrváš a my máme co číst. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jen dál a dál, těším se. Mám Tvůj blog moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem pro, aby jsi pokračovala :-)

    OdpovědětVymazat