úterý 31. ledna 2012

Kačeny

Po škole, před hudebkou...
Hlad měly holky...


Pozor! Něco se děje, bude bašta !


 Tak kde to je ?


 Ať hledám, jak hledám, nic tu není


Tak dostanu taky něco ?


 Á, konečně jsem to objevila !


Já chci taky.


I já...


Hele kluci, holky se cpou něčím dobrým !


 Jo, je to dobrota...


Já jsem vám to říkal, že na nás taky zbyde.


A kdyby Vás zajímalo jaké bylo vysvědčení, tak Lucka měla samé jedničky a pochvalu.
Péťa jednu trojku ( sedmý ročník víceletého gymnázia). Šikulky mám doma.
Odpoledne jsme ještě jely s Luckou pro Janu. Zůstala u nás na kafe až do večera.

5 komentářů:

  1. Gratuluju ke krásným známkám! A fotky kačen jsou úžasné.. U nás teda taky svítí, jen ten sníh tu jaksi chybí.. Hele, taky je na tom rybníku víc kačerů než kačen? My je právě byli o víkendu krmit a docela nás to překvapilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Když se to vezme kolem a kolem, tak tam asi je víc kačerů. Já to nezkoumala. Já fotila. Během 5ti minut jsem měla zmrzlé ruce. Brr.

    OdpovědětVymazat
  3. TAké gratuluji k vysvědčení!...fotíš holka krásně :o)

    OdpovědětVymazat
  4. To ne já, to ty modelky krásně stály....

    OdpovědětVymazat
  5. DH mi říkal, že viděl sledoval dokument, kde bylo právě taky víc kačerů než kachen, ale kolikrát to dopadlo tak, že se ti kačeři navzájem snažili překonat, takže tu kachnu neustále znásilňovali až jí utopili.. Dřív jsem vždycky viděla, že jeden kačer měl kolem sebe ty kachny tak dvě až tři, proto mě to prostě zaujalo..

    OdpovědětVymazat