pátek 20. ledna 2012

Vysvětlení

 mé neskonalé " inteligence".

Původně jsem myslela, že už se k to mu nebudu vracet...
Tož, tedy. Máme fenu Viki. Občas je ukecaná. A to jakože opravdu.
Trvá to chvilku, ale občas s námi mluví. Jednou se to podařilo manželovi nahrát na mobil. Nahrávku z mobilu dostal do PC. Ale na blog to nešlo.
Neporadil mi. Dcera taky ne (se ani nedivím, matce, co je sto let za opicema...).
Tak jsem si tu jednou v noci sedla a že na to přijdu.
Přišla, ale bohužel při registraci na You tube jsem omylem odcvakla blbý rok narození
a v tu ránu jsem byla zablokovaná.
Pro registraci v ČR je totiž povolen věk 13 let ( fakt se netoužím vrátit na základku, stačí, že už tam mám třetí dítko).
Smůla, už jsem se na blog nedostala. Musela jsem u provozovatele stránek dokázat,
že jsem starší 13ti let. Bylo mi oznámeno, že důkaz byl přijat, ale bude to trvat několik dnů až týdnů, něž mi účet obnoví.
Tak jsem založila blog nový, protože dopisovat zpětně bych určitě nezvládla.
Nový blog zde.
Byla jsem rozladěná, naštvaná sama na sebe.
Na druhou stranu jsem se radovala, že jsem to video dostala do eteru.
Někomu jsem dala hned vědět, kde jsem, na někoho jsem opravdu zapomněla.
Za to se moc omlouvám. Pak bylo nějak jiných starostí, pár dnů jsem trochu marodila. Včera jsem zjistila, že doba odblokování byla ve dnech, což jsem ráda.
Zase budu psát sem a všechny články z dočasného působiště přetáhnu,
abych to měla hezky pohromadě.
Tak to je asi vše. A ponaučení, nedělejte se mladší, je to k ničemu :).

1 komentář:

  1. Video je supeeeer :-)
    Omladit se proč ne? Jen ne o tolik let! :-))

    OdpovědětVymazat