čtvrtek 2. února 2012

Jak jsem nakupovala

Vloni touhle dobou jsem byla donucena koupit si novou zimní bundu.
Bunda byla vcelku vyhovující. Měla jen jednu vadu, pouštěla barvu.
Tak jsem se někdy na podzim rozhodla, že ji vyreklamuju. To se mi podařilo.
Přišla zima a já stále novou bundu neměla. Ono taky s mojí úžasnou postavou ( čti malá, ale prostorově výrazná ) není jen tak něco sehnat.
Nastaly mrazy. Vytáhla jsem 10 let starou, sice trochu omšelou, ale pořád dobrou bundu Loap. No, je fakt, že parádu už jsem v ní nedělala. Tudíž jsem se vypravila pro novou.
V našem asi jediném krámečku měly slevy. Krásná, červená bunda zlevněná na polovinu, no nekupte to. To bylo úterý odpoledne. Ve středu jsem si ji hned vzala, abych týž den odpoledne zjistila, že se bundičce rozpáraly kapsy a odlepují se jí reflexní proužky.
Tak jsem ji dnes sebrala a jela s ní zpátky. Naštěstí díky milé paní prodavačce byla reklamace uznána hned. Jenže co teď. I vzpomněla jsem si , že známá prodává v nedalekém městečku v prodejně se sportovním oblečením.
A tak jsem jela na výlet. A přivezla si další bundu. Není červená, je jiná, je veselá.

 

Tak uvidím jestli mi vydrží trochu víc, než ty dvě předchozí.
A po nákupu jsem měla domluvené kino s kamarádkou.
Láska je láska. Jako dost dobrý, ze života. Místy legrace, místy smutek...
Mě se to prostě líbilo.
Jen ta zima by mohla být trochu mírnější. Už teď ( 22 hod) máme na teploměru - 20,0.
Uvidíme, jak bude ráno.

1 komentář: