neděle 18. března 2012

Abych nebyla

jen negativní...
Za víkend máme uděláno spoustu práce, já doma, manžel venku.
Taky jsem se spolužačkou ze základky dala dohromady sraz po stráááášně moc letech.
Lucka byla vlastně celý víkend venku, lezla po stromech, udělala si provazový žebřík, myslím, že si to užila..
Jen fotit se mi nechce....
Prostřední už zase chodí na brigádu, takže celý víkend makala. Aspoň si bude víc vážit korunek.
Tyhle teplotní změny na můj organismus působí strašně negativně. A i přes krásný víkend nějak prostě nemám tu správnou náladu, no.

3 komentáře:

  1. Jéje, tak to já jsem plná energie,...přeji, ať jsi na tom brzo jako já.
    :-)
    Matýska to taky znavilo, spal skoro 5hodin po obědě:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji, ať je brzy líp. Mně je s nastávajícím sluníčkem fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Bude líp..sluníčko svítí, ale jsou to velké změny. I já jsem takové zblbléé :).

    OdpovědětVymazat