čtvrtek 1. března 2012

Bazén podruhé

Když byla Lucka malá, nechtěla do vody. Jezdila jsem s ní do bazénu sama.
Jezdila jsem s ní do plavecké školičky soukromně, jezdila se školkou.
Všechno bylo špatně. Do vody nechtěla, veškeré aktivity ve vodě odmítala.
Nevzdávala jsem to. Čas od času jsem to zkusila zas a znovu a postupně ji naučila plavat
( předloni na dovolené). Sice jen pár temp, ale považovala jsem to za úspěch.
Pokrok nastal v letošním školním roce, kdy jezdila na plavčo se školou.
V pondělí jsme byly v bazénu v Jičíně a mile mne překvapila, jak jí to jde, ale hlavně, jak jí to baví. Od pondělka prosila zase o bazén.
Tak jsme dnes ráno sedly na vlak a jely do Liberce. Užily jsme si to skvěle. Tobogán jsme daly obě mnohokrát, uplavaly jsme toho spostu, vyblbly se dostatečně. Lucka se dokonce odvážila a skákala z bloku po nohách. Nakonec začala zkoušet i šipku.
Šikulka jedna moje. Jen foťák zůstal zamčený ve skříňce.
Po bazénu jsme si zašly za odměnu na pizzu a zmrzlinu.


Odpoledne za námi dorazil i taťka, který musel dnes do práce.
A celé odpoledne jsme všichni strávili v Dino parku.
Modely jsou působivé, některé i pohyblivé a ozvučené.




Zajímavostí je i pravá bouřka s deštěm, takhle vypadala Lucka, když bouřka zkončila.


Mimo spousty modelů různých druhů dinosaurů je v parku i vícero atrakcí, především pro děti. Dino track, Dino laser, 4D dinokino atd. pro malé děti ráj.
Domů jsme dojely za tmy a veliké mlhy, ale v pořádku.

2 komentáře: