čtvrtek 15. března 2012

Mnohem veseleji

dnes bylo. Dopoledne v práci rychle uběhlo.
Po obědě nás čekala strááášně milá návštěva.
Byly jsme se s Luckou podívat na Tádu, jak nám roste. Jako z vody.


Lucka si to taky užívala, i pejsek byl spokojenej


Táda vysmátej




Prostě pohodový dítě


Na Lucku házel zamilované pohledy


Nechal se chovat


Prostě jsme si to odpoledne užili všichni.
A aby toho nebylo málo, tak jsme na cestě domů nabraly Janičku a měla jsem je doma holky moje všechny.
Zbytek odpoledne a navečer jsme si užily zrovna tak hezky ( možná i víc) jako u Tády.
Ještě musím pochválit Lucku. Jednak dnes byla na oblastním kole recitační soutěže. Sice nikam nepostoupila, ale to nevadí. A jednak šla sama ze školy k Tadeáškovi.
Když slyším ty negativní zprávy okolo sebe, tak jsem vděčná za to, že mám tři zdravé, šikovné holky. A ty drobnosti a malichernosti, co jsou okolo ? To je holt život a to víc si vážíme toho hezkého, co máme.

5 komentářů:

  1. Ivo, Táďa je tvůj vnouček? Je nádherný..a podobný trochu L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Mijo, to jsi mne tedy dostala. Sice už mám dceru, která by klidně dítko mít mohla, ale Tadeáš je syn kamarádky. A jak už to tak bývá, ač mám stejně starou neteřinku, Tádu vídám mnohem častěji. Psala jsem o něm 7.7.2011, když se narodil a pak ještě několikrát.

      Vymazat
    2. Ivo promiň..mě to bylo divný, protože vypadáš tak mladě (to není lichotka!). Ale nebyla jsem si jistá. Tak díky :) za vysvětlení.

      Vymazat