pondělí 16. dubna 2012

Holinky, neboli gumáky

Dopoledne polykám žabičky, žabky, žáby...
Po obědě dodržuji slib a jdu do školy jako "poradce" na zdravotnický kroužek.
Vyučovací hodina uběhne strááášně rychle. Tak příští týden znovu.
V květnu je soutěž hlídek mladých zdravotníků, tak aby děti aspoň věděly, která bije.
Po kroužku vyrážíme naprosto bez plánu s Luckou kouknout po botách. Máme štěstí. Prázdný krám, ochotná prodavačka a nakonec jedny pro Lucku ulovíme.
V dámských sportovních mají slevy a tak neváhám a za rozumný peníz si taky jedny beru.
Ale nejúžasnější úlovek jsou moje, ano moje nové holinky.
Ty poslední jsem si asi kupovala ještě za svobodna, nebo těsně po svatbě.
Ani se mi věřit nechce, že ještě drží pohromadě...
Tak se taky pokochojte.


Chodím v nich tady celé odpoledne :).
Navečer ještě rychlá procházka s Viki, samozřejmě po napsání úkolů s Luckou.
S nejstarší jsem byla odpoledne na nákupu a prostřední byla dnes za školou.
A hned po příchodu domů se napráskala. No bodejť by ne, když jsou zejtra rodičáky.

10 komentářů:

  1. Tak ty jsou luxusní!!!Příběh mých holinek se také datuje cca od , no fuj,praxe na střední škole. A pořád fungují, jenom ten design se tvým ani nepodobá. Užij si je :-)))
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké maš ty své holínky, jak vypadají napiš

      Vymazat
  2. ha, jsou krááásný:-) tak přeju pevné nervy na schůzky!

    OdpovědětVymazat
  3. No ale ty jsou rozkošné! Já jsem teprve asi loni zaregistrovala, že se jedná o módní doplněk.. jsem k těmto věcem poměrně dost nevnímavá :-D. Přišlo mi legrační, když jsem viděla slečnu v metru a smích mě přešel, když jsem takto obuté potkala ještě asi 4... příznačně jsem si mohla říct - holka, tady ti teda fakt ujel vlak.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem, bohužel, jedny odpravila. Měla jsem k novému domu a nové zahrádce holinky zaleninové (slepičkové nikdo nesehnal). Nosila jsem je i k sukni, kamarádi z toho měli dííívadlo. Jenomže jsem v té době měla silnější lýtka než teď a jak se holinky zarazil, pokrčily, tak popraskaly. Za ty prachy to byl pěknej šmejd, i když krásnej. Tehdy to byla novinka, tak byly drahý. Myslím, že teď už jsou levnější. I Vietnamci je maj. Ale slepičkový určitě pořád nejsou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Holiny jsou hit! tyhle jsou krásné! dobrá koupě ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné holinky. Taky si nepamatuju, kdy jsem si je naposledy kupovala. Já asi nikdy. Mně rodiče jako dítěti.

    OdpovědětVymazat
  7. Milé dámy, aby nedošlo k mýlce. Ty holiny nejsou na parádu, ty jsou fakt na zahradu. Ale staré bohužel dosloužily a tak mi nezbylo, než koupit nové. A tak když jsem si mohla vybrat....
    PS: cena byla slušná

    OdpovědětVymazat
  8. Máte doma někdo ještě staré holínky, nevenovaly byste je do holínkového muzea....

    OdpovědětVymazat