pondělí 2. dubna 2012

Konec

měsíce jsem nějak nestihla. A musela jsem tedy do práce i dnes. Pěkně mě to štve.
Lucka je nemocná, smrká a kašle. A je zase sama doma. Jenže jinak to nejde.
 Je to šikula, zvládá to skvěle.
Odpoledne dorazila Janička. Původně bylo domluveno, že si Lucku vyzvedne z družiny.
Aspoň se na nás přišla podívat. Mimo to mě popřála dopředu k svátku, protože už se neuvidíme. Dostala jsem oooooobr bonbonieru a CD s Eliškou B.- Můj báječný rozvod.
Nemám já báječnou dceru? Minulý týden jde se mnou do divadla, a když viděla jak se bavím, nelenila a sehnala CD, abych si to mohla aspoň v TV pusti znovu. Moc děkuju Jani.
Navečer jsem vzala Viki a šla Janču vyprovodit domů.
Taky volala Barča. Chuděra, bude muset na operaci se zubama. To jí teda nepřeju.
A manžel, šikula, opravil v sobotu rozbité auto.

4 komentáře:

  1. Týýý jooo, tys sehnala lístky na Báječný rozvod? To muselo být báječné! Já to viděla kdysi v televizi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, maloměsto....Doma byly víc jak měsíc, do 11 řady, ale stálo to zato :).

      Vymazat
  2. Máš moc hodnou dceru, jak na tebe myslí... Jinak nemoci nás pronásledují už od října, to je taky jeden z důvodů té mojí lability, je to nepříjemné vím vím..ale budou lepší časy..brzy, tak užívejme co je.

    OdpovědětVymazat
  3. To muselo být radosti z dárku! A čokoládka se taky hodí (dají se s ní dobře zajídat ty žáby :-D)...

    OdpovědětVymazat