středa 9. května 2012

Narozeniny

by dnes měla moje mamka.
Ráno se nám ale vůbec nechtělo vstávat, ale museli jsme.
Alespoň, že bylo krásné slunečné ráno.
Po docela dlouhém a pracovně náročném dni, tentokrát s milou kolegyní J.,
jsme si s Luckou daly zmrzku, koupily kytku, vyvenčily Viki a jely na hrob rozsvítit svíčku. Už je to pět let , co mamka odešla, pořád to bolí, ale už se na to dívám trochu jinak. Jen mi je líto, že nevidí, jak šikovné jsou všechny její vnučky a že ty nejmladší nezažijí s babičkou to, co ty starší.
Bohužel, je to život.
Tak aspoň hrob jsme pěkně "okytkovaly". Něco ode mne, něco od ostatních příbuzných.


No a když už jsem byla na rodné hroudě, tak mi to nedalo a přesto, že komunikace nějak vázne, tak jsem se jela kouknou na nejmladší neteřinku Vendulku.
 Podle hesla - jen krátká návštěva potěší (a hlavně si nestihnete říct něco, co by vás pak mrzelo) - jsme se sotva ohřály, tak jsme už zase spěchaly domů. Starší neteř trénovala na kole, ale chvilku si s Luckou zalezly do pokojíku. Tak aspoň něco.



Zítra nás čeká zase cestování, nejdeme ani do školy , ani do práce, ale o tom až zítra.
Taťka měl dnes pracovně náročný den, dorazil hodně pozdě, ale snad se jim podařilo vše, co potřebovali.

4 komentáře:

  1. Krásně ozdobený hrob. Maminka vše vidí, dívá se na vás a má z vás radost, Ivanko. Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  2. Inu, koukám všude něco. Ty maminky nám chybí, cítím to stejně

    OdpovědětVymazat
  3. Já si jí ještě hýčkám..mně zase chybí táta, už dloho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy hýčkej dokud můžeš, já už nemám koho a někdy je to těžký....

      Vymazat