pondělí 14. května 2012

Odměna

Už sedm let pracuji ve stejném zaměstnání. Už sedm let mám stejného šéfa. Za ty roky se okolo nás vystřídala spousta spolupracovníků. Někteří jsou ve firmě déle než já, někteří kratší dobu, někteří jen tak prošli okolo nás.
Za těch sedm let jsme si na sebe se šéfem zvykli, víme , co od sebe můžeme očekávat. Někdy je líp, někdy hůř. Ale to je asi všude.
Asi před měsícem jsem se od něho dozvěděla, že jsem "vyhrála" (ha,ha) výběrové řízení a za odměnu budu jezdit v pondělí na jiné pracoviště.
Nutno podotknout, že pondělí byl většinou můj volný den, protože pracuji na zkrácený úvazek. Tohle pracoviště je prý klidné, moc klientů tam nebývá, ale bohužel tam nemá kdo jezdit.
No, co, tak když za odměnu, odpočinout si, přivydělat si, projet se 80 km tam a zase zpět, vlastně proč ne, že....
Tak za odměnu jsme dnes měli víc klientů než na mém domovském pracovišti, nezastavila jsem se ani na chvilku, k obědu jsem po chvilkách ukusovala chleba, který jsem si ráno prozíravě stihla namazat.
Tak nějak nevím, jestli chci odměnu za každou cenu...

5 komentářů:

  1. To je panečku odměna...no neber to:o)
    Ale jinak dost závidim. Já chci taky chodit do práce...

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je odměna!!!
    Ale jak píše Janinka, pro někoho, kdo je bez práce, by to určitě odměna byla:-(
    Snad to byl jen vyjímečmý den!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, jako odměna dobrý, mě to nevadí, řídím ráda a práce mě i docela baví. Jen je fakt, že by to šlo i jinak, ale co. A opravdu děvčata jsem ráda, že tu práci mám, jen mi rozum někdy nebere některé myšlenkové pochody. Ale to je na dlouhé povídání a nejsem si jistá, jestli je to k zveřejnění :).

    OdpovědětVymazat