středa 16. května 2012

Přímá úměra

tak to mne napadlo, když jsem porovnala pracovní nasazení v pondělí a dnes. Pokud jsem si jela v pondělí za odměnu odpočinout a nezastavila jsem se, tak co to tedy bylo dnes???
To asi někdo testuje, co vydržím. Hodně, opravdu hodně...Ale pak jen sedím a do blba čumím...Jediné, co mne fakt potěšilo, že všichni klienti z pátku jsou OK. Uffff.
No a ještě jedna pozitivní zpráva. Naše Lucka, která tvrdí, že matiku nemá ráda a nebaví ji, ta Lucie se kterou denně bojuju u úkolů z matiky, tak ta Lucie byla třetí v nějaké matematické soutěži a vyhrála knížku. Sice knížku, kterou už má přečtenou, ale pořád je to výhra.
Foto knihy dodám, snad, někdy, doufám....

2 komentáře:

  1. třetí v nějaké matematické soutěži? Paráda. Gratuluji. Bude víkend, odpočineš si..doufám... Krásnou sobotu a neděli.

    OdpovědětVymazat