pondělí 21. května 2012

Za odměnu do práce podruhé

Tož jsem ráno vyrazila v očekávání jak bude. Bylo dobře. Práce tak akorát, jen nám to trochu pokazila elektřina. Asi hodinu před koncem pracovní doby někam bez ohlášení zmizela a byla fuč.
Můj výhled z pondělní práce.


Při zpáteční cestě mne čekala objížďka, trochu jsem měla obavu, kdeže dneska vlastně skončím, ale dobře to dopadlo. Dojela jsem domů a hnedla tu měla plno. Lucce přišly hned dvě kamarádky, bylo veselo.
Jako každým rokem nám nad vchodem hnízdí sýkorky. Už mají mladé a krmí je jako o závod.


A naše Mína, jako správná kočka kouká, jak by toho využila.
Nedostane se na ně, nebojte...


To Viki , tý to je jedno. Je v poslední době nějaká jiná. Přemýšlím, jestli jí něco není. Takovou ji neznám. Sice dneska zase zdrhla k sousedům, ale docela rychle a ochotně se vrátila.


3 komentáře: