úterý 26. června 2012

Nějak

nestíhám. Poslední dobou se mi zdá, že čas běží rychleji než obvykle.
Dnes dopoledne jsem měla v plánu kancelářskou práci.
Od rána mě zlobil program, stále jsem si myslela, že něco dělám špatně. A ejhle, když jsem zavolala o pomoc, tak mi bylo sděleno, že vědí, že je to špatně. Ale že by mne někdo upozornil, to ne. Skoro tři hodiny ztraceného času.
Do toho přijel pán dělat servis na mašinkách, které používáme. Nové nařízení, které stojí peníze, ale snad to máme všechno v pořádku.
Dojít s Luckou na hudebku a honem dohánět ztracené dopoledne, protože jindy už nebudu mít kdy.
Cestou domů nabírám Janičku, nabarvila mi vlasy. Díky Jani.
Trápení jí ještě neopustilo. Strašně mne štve ( jsem vyloženě vzteklá), když vidím jak je smutná. Tolik bych jí chtěla pomoct, ale nějak nevím jak. Ještěže má kamarády a vymýšlí si program, aby trochu zapomněla....
Péťa odjela na Moravu na dovolenou. Dorazili v pořádku . I nějaké slušné ubytování sehnali. Tak snad si to užijí a budou spokojení.

Žádné komentáře:

Okomentovat