úterý 12. června 2012

Školní výlet

Když začala paní učitelka u Lucky ve třídě plánovat školní výlet, tak mne oslovila, zda bych nemohla jet s ní jako dozor. Proč ne.
Děti znám, jelikož mají ve třídě integrovanou holčinu, tak jich není mnoho. S ohledem právě na integraci jsme musely zvolit výlet, který se dá zvládnout i se speciálně upraveným kočárkem.
Volba padla na ZOO Liberec. Vlakem tam, tramavají přes město, ZOO a to samé zpět. Dohodly jsme spolu podrobnosti, termín a těšily se.
Tak jak postupně vycházely předpovědi počasí, tak jsme se více, či méně hrozily, co bude.
Ještě včera jsme řešily, zda odjet, tady totiž celé odpoledne lilo jako z konve.
Nevím co to bylo, ale řekla jsem , že jedeme, že bude hezky a pršet začne až odpoledne až sedneme na zpáteční vlak. Paní učitelka se smála...
Ráno jsme se sešli na vlakovém nádraží a počasí bylo na pováženou.


Ale odjeli jsme.
V Liberci to vypadalo o poznání lépe a po zakoupení vstupenek už byla pohoda.


Děti byly v rámci možností hodné, nikoho jsme nehledaly, nikomu se nic nestalo, nikomu se nic neztratilo. Spokojenost na všech stranách.
Spousta zážitků - koupání slona





nádherný páv



surikaty



 krmení lachtanů


a v neposlední řadě bílí tygři


a hlavně kontaktní Zoo


Bylo toho hodně.
Dokonce i na zmrzlinu došlo


Když jsme se posadili do vlaku při zpáteční cestě, tak hádejte co ?
Ano, začalo pršet. A prší stále.
Nerozumím tomu, ale bylo to přesně tak, jak jsem včera předpověděla.
Za rok jedu zas.


5 komentářů:

  1. Asi by jsi měla změnit povolání, že. Takhle úspěšní ani profesionální meteorologové nejsou! Libereckou ZOO mám moc ráda, radši než tu pražskou.

    OdpovědětVymazat
  2. Nám se v Liberci tky moc líbilo...

    OdpovědětVymazat
  3. Čarodějka, ale hodná :-) Já v LIberecké ZOO nikdy nebyla, ale pražskou mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem nebyla...jů a ten bílý tygr :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá předpověď. A krásný výlet,také mám libereckou zologajdu ráda:-)

    OdpovědětVymazat