pondělí 23. července 2012

Focení

potkaních miminek jsme si na dnešek naplánovaly s nejstarší. Jenže...
Ráno jsem musela oněch 80 km do práce. Ta byla relativně klidná. Dokonce jsem zjistila, že přestavba na začátku prázdnin, kterou jsme spáchali s jiným kolegou, se docela líbí a mám povolené další kroky. Pak cesta zpět. Nějak jsem se zamyslela a jela původní cestou, která byla v posledních týdnech uzavřená. A ejhle, už se tudy zase jezdí...
Viki se tváří docela spokojeně, holky to tu zvládly docela dobře.
Rychlý nákup a hurá na miminka. Je jich 14 a byla potřeba alespoň jedna slušná fotka každého z nich. Ha, ha, když jsme jich vyfotily 5, tak došla baterka. Kde asi soudruzi udělali chybu, že...Omluvou je vzorná asistence při ošetřování Viki a péče o zahradu. Už zase sekáme...
Tak snad pokračování zítra.
Viki odpadl další dráp. Stav 11 : 7. Bez obvazu chodí dobře, je vidět, jak se jí ulevilo.
Koupel snáší čím dál líp.
A malá ochutnávka miminek.





Zítra se snad dostane na světlá mimča. Jo, a kdyby měl někdo zájem... Ale pozor, jsou to myši s průkazem původu. Jak my říkáme jsou to fon krysy.

1 komentář:

  1. Ňuňánci roztomilí... :) Taky mám jednu takovou doma... Zrovna nabírá síly, aby si zase mohl v noci přestěhovat celej kutloch :)

    OdpovědětVymazat