pátek 27. července 2012

Nešťastná

byla dopoledne Lucka, když jsme se na kontrole na ortodoncii dozvěděly, že plánovaná rovnátka nedostane, protože to prostě nejde. Jednak má Lucka nedorostlé zuby a jednak tam má pan doktor málo místa. Takže plán B, nejdřív mléčné zuby ven, tím získáme místo, a budeme se moci vrátit k plánu A.
Náladu nám spravila mamka Tadeáška, když volala, zda se s nima nepojedeme vykoupat.
Návrh koupaliště mne trochu zaskočil ( docela blízko frekventované silnice), ale výběr byl naprosto dokonalý. Koupaliště tak akorát velké, tak akorát hluboké, trochu ve stínu, trochu na slunci. Lidí taky tak akorát.


Lucka si zaskákala i zaplavala a já se nestačila divit, jak se ve vodě zlepšila. Když si vzpomenu, jak před třemi lety jen seděla na břehu...Co na tom, že k tomu potřebuje šílené potápěčské brýle, hlavně, že jí to baví.




I Tadeáškovi se to líbilo.


Prostě jsme si užili to pravé letní prázdninové odpoledne.
Večer si Viki zase řekla o jídlo. Volali z veteriny, přišly první kultivace, breberek je tam spousta a ty, co zatím poznaly, tak by měly zhynout bídnou smrtí po ATB, co jsme Viki nasadili minulý týden. Takže moje oblíbené, tak snad....

2 komentáře:

  1. No teda, to jsem smutná, tak vy jste v Mírové - Bělé a nepřijedete na kávu????

    OdpovědětVymazat
  2. Já to tušila, že budu odhalena. Na kafe přijdu a ráda, však víš

    OdpovědětVymazat