pátek 31. srpna 2012

3P

Možná, že bych jich našla víc, ale dnes jsou ta tři P
1/ Prší, všude a hodně. Cesta do Prahy do práce nic moc, brr. Ale dojela jsem OK.
2/ Práce, kterou jsem na dnešek vyfasovala, vlastně nikdy předtím nedělala, ale protože souvisí s tím, co už mne 8 let živí, tak jsem to taky dala.
3/ To největší P, a to Překvapení, Poznání, Příjemné setkání, Pohoda....Nevím jak to popsat. Těsně před koncem pracovní doby jsem jukla FB (pssst) a vidím Aranelka je tam taky. Byla to chvilka a už jsem seděla v útulném bytečku a popíjela výborné kapučínko. Příjemnou společnost mi dělaly nejen Holynky.
Víc asi netřeba popisovat. Moc jsem si to užila. A těším se na příště, ten babinec musíme domluvit !!!
Jo a ještě jedno P - perlička na dortu, jako bonus jsem viděla i Gabro :). Sice jen na chvilinku, ale moc jí to slušelo.
Deštivá cesta domů uběhla jako nic. A doma i beze mne všechno v pohodě.
Jo,a dnes taky slavíme. Nejstarší dcera má 15 let pryč "slepák".

9 komentářů:

  1. Důvod k oslavě se vždy najde a tak to má být :oD No roste nám ta blogařská rodinka a cítím, že je nevyhnutelné setkání blogařek dobré vůle :o) Dnes to bylo moc příjemné, ráda jsem tě poznala živou :oDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Setkání by bodlo. U nás pršelo celý den..a matka stejně musí nakoupit...

    OdpovědětVymazat
  3. No to bylo překvapení! Byla jsem mimo a myslela, že jedeš taky :-D. Tak příště... Bylo to totiž PRIMA!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, že jsi mimo nebyla, to spíš já, jak jsi úžasně zareagovala a šla dělat místo v autě :).

      Vymazat
    2. :-D Já myslela, že jsi byla pro mne nachystaná jako "Překvapení", víš :-D. A vnitřně jsem brblala, že jsem mohla rovnou vyndat obě autosedačky, bych nezdržovala... :-D

      Vymazat
  4. No už aby to bylo..já bych taky ráda poznala tebe, Ivo. Gabče to včera optravdu velmi slušelo audělala parádní fotky, zlepšila mi upršený den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy, taky bych tě ráda poznala. Vás pražských je asi nejvíc, tak něco vymyslete.

      Vymazat
    2. Máš štěstí, že bydlíme všechny tak hezky pohromadě :-)

      Vymazat