čtvrtek 23. srpna 2012

Riegrovka

Na dnešek jsme zase spaly ve stanu. Lucka, Viki a já....
Nemáme auto, je u pana doktora pro potvrzení o způsobilosti k provozu. Tak jsem naplánovala výlet autobusem. Odjezd v 9:00. Jenže Lucka ještě v 8:30 spala jako medvídek. Přehodnotila jsem situaci a přesně v poledne jsme vyrazily (zase ve třech) na výlet pěší.
Cílem byla Riegrova stezka.
Tahle cedulka na začátku sice hlásá po modré, ale jde se fakt po červené.


 Krása hned na začátku


A radost


Celá cesta vede podél Jizery


 Na Pěšorestu jsme potkaly sousedy s malou Adélkou


 Fotilo se skoro všude


A všechno


Něco pro Gabro, všimla si ho Lucka


Viki radostně šlapala celou cestu a co víc, byla hodná a poslušná


Skoro u cíle, vodní elektrárna Spálov


Pohled na soutok Kamenice a Jizery přes který vede železniční most shora


A zdola


A náš nejhodnější člen výpravy


V restauraci na Spálově jsme si daly oběd. Byl hotov rychlostí blesku a ještě jsme si pochutnaly. Potom jsme sešly pod most, vycachtaly se, odpočinuly si, pohrály si s kamínky, kterých tam je spousta. Dva větší vybrala Lucka pro Aranelku ( takže to kafe už bude nutnost :) )...
Mezitím za námi dorazil taťka s autem. Mohly jsme jet domů vlakem, ale ten Viki nezná a já ji nechci stresovat teď, když se dává dohromady. To ještě musíme nacvičit. Taky jsme mohly jít zpátky pěšky, ale těch skoro sedm km je na ni tak akorát, zatím. Takže jsme zvolili auto jako nejlepší řešení.
Po návratu jsem dala rychlou sprchu a hurá na jahodové mochito a výbornou topinku s kamarádkou.
Dnes spím ve své posteli.

1 komentář: