pondělí 27. srpna 2012

Spokojená

jsem dnes byla. A nejen já.
Dopoledne práce, dnes vyjímečně zkrácená a navíc s milým kolegou.
No, kdo by nebyl spokojený, že.
Po návratu jsem sebrala Lucku a jela do nedalekého městečka.


Na doporučení kamarádky jsme navštívily jeden jediný krámek a za celkem slušnou cenu a velmi krátkou dobu v něm strávenou má Lucka nové oblečení. Ze všeho nám vyrostla, slečna naše. Hrozně nerada nakupuje, ale tady byla kupodivu paní prodavačka, která jí asi padla do oka a nebyl jediný problém.
Navíc ještě návštěva cukrárny...Takže zase spokojenost.


A jelikož bylo hezky, sebrala jsem Viki a šla se projít. Cestou jsme potkaly "kamarádky", které se Viki vůbec nelíbily. A to jsou to takové fešandy, že jo.


Viki radostně šlapala, plná energie. Kdybych nevěděla, co má za poslední tři měsíce za sebou...Poslušná byla, ochotně pozovala.



 Na balíky slámy co má za sebou dokonce sama od sebe vyskočila. A nečinilo jí to problém. Opravdu drápy k životu nepotřebuje. Mimochodem jsme třetí den bez ATB a vše zatím vypadá OK.


Nádherný západ slunce jsme sledovaly z vršku, kam se určitě ještě vrátím.


Zašly jsme dost daleko, tak jsem zavolala taťku a ten pro nás ochotně dojel autem. Ještěže ho máme. No nemám pravdu, že jsem měla krásný den.

3 komentáře:

  1. Máš úplnou pravdu. Přeju co nejvíc takových dní!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kdepak to v jilemnici mají...taky se tam vydám:-) A m budeme mít pro Viku kamaráda..gabča si koupila Marvina, bojím se že to tedy není rasa pro začátečníky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krámek se nachází v ulici Geologa Pošepného a má název Obchůdek.
      A jestli je ridgeback pro začátečníky ? To záleží jen na majiteli, co od něho očekává a co je ochoten objetovat. Někdy je to náročné :).

      Vymazat