úterý 11. září 2012

Celé dopoledne

jsem se v práci nervovala, jak to asi Viki zvládá, když okolo domu je hluk a cizí lidé.
Jelikož jsem byla objednaná na stříhání ( a fakt nutně jsem to potřebovala), tak se můj návrat trochu protáhl.
A tomu by jste nevěřili ! Já nervy a u nás se nic neděje ! Nevím, jestli ten vztek nebyl ještě větší než předchozího dne. Nikdo se ani neráčil zatelefonovat, že jako nic. To je morálka, sakra... Když něco splním, tak to dodržím, nééééé! Asi jsem blbě vychovaná, či co.
Tak jsem se s Vikčou prošla, dojela pro Lucku, která měla dnes první plavání. Na něm si vyřvala přeřazení z prvního do druhého družstva. A jely jsme na stříhání znuvu, tentokrát s Lucií.
V plánu jsem měla žabky, ale přijela nečekaná, ale milá návštěva (sám pan ředitel ZŠ), a z úklidu nebylo zase nic. Jen trocha toho žehlení.


Fotka z rána, kdy jsem tady jak pako pobíhala a fotila, abych měla zdokumentováno, jak to bylo před úpravami.

Žádné komentáře:

Okomentovat