neděle 28. října 2012

Dva roky

to je dneska přesně, co se nám změnil život. Proč ?
Protože jsme si domů přivezli tohle roztomilé stvoření.


Kdo nás čte, tak ví, co už jsme si s ní užili, ale neměnili bychom. Tedy já určitě ne.
A takhle nám naše holčička vyrostla. Už zase vždy ve střehu....


Ráno to vypadalo, že snad budu muset dokončit plán ze včera, a to nákupy.  A to se mi teda nechtělo, i když vím, že se tomu nevyhnu.


 Ale dopoledne se nebe krásně vybralo a já rozhodla, že se jde ven, do přírody, na sluníčko, čerpat energii.
Když vyrazím sama, nasadím tempo a jdu. Stíhám fotit, stíhám se kochat, stíhám si přemýšlet.
Když jsem s sebou vzala rodinu, neustále jsme stáli, něco řešili, mluvili jeden přes druhého. Ale byli jsme spolu a to se počítá. Ušli jsme sice jen 5 km, ale budiž. Sluníčka jsme si užili.
Viki našla nějakou voňavku v trávě, takže  musela do vany a já má zase uklizenou koupelnu. Všechno zlý je holt pro něco dobrý. Lucka voňavku nenašla a do pračky šla taky :).
A teď už se s námi pojďte projít.
Na protější kopec od našeho domu kam tak krásně svítí sluníčko, my už máme polární noc.
Pohled zhora


Byla tam lavička


 A pohled odzdola, to už se vracíme domů, protože Lucka má pouze botasky a cestou trochu zvlhly (to jsem matka , co).


A ještě několik hezky podzimních




A jak by řekl Radovan z jednoho Večerníčku - TO JSME SI ZASE UŽILI SVĚTA.

6 komentářů:

  1. My budeme mít výročí společného soužití s Holynkou na Mikuláše :o) ...již 6let. Utíká to. Máš krásné fotky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly by i lepší, jen jsem strčila do kapsy malý digitál v omění, že muž vezme velký foťák. Nevzal...

      Vymazat
  2. Jako miminko byla Viky k sežrání. Teď je z ní nádherná psí slečna. Plánujete výhledově štěňátka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, štěňata ne. Jednak je to moc práce, jednak RR mají hodně štěňat,tak kolem 10 a co potom s nima ? Jednak není s PP a nechci množit. Ani moc nevím co její táta a vzhledem k tomu, co má zdravotně za sebou... To spíš čekám, co bude po dalším hárání a pokud by měla mít zase nějaké problémy ( ani si nedokážu představit, co by ještě tak mohla mít) tak začínám uvažovat o kastraci. Ale to je zatím hodně otevřené. Teď je spokojená, snad, tak to neřeším. Ale štěňata rozhodně ne.

      Vymazat
  3. Viki je krasavice, moc se mi líbí,krásné dva roky. Tak plno dalších let krásného soužití

    OdpovědětVymazat
  4. krásné "přírodní" fotky....
    Ajka

    OdpovědětVymazat