pátek 5. října 2012

Jednou za čas

si náš šéf usmyslí, že je třeba uskutečnit výjezdní zasedání, či jak to nazvat.
Dřív jsme jezdili na Vysočinu, tentokrát vymyslel Krkonoše.
A tak jsem po práci zabalila něco málo potřebného a vyrazila do hor.
Tyhle víkendové akce spousta lidí nemá ráda. Chápu to. Ve svém volném čase, jet docela daleko....
Já to beru tak, že mám příležitost si odpočinout od běžných povinností, poznat nový kraj a tak vůbec.
Prostě to nehrotím a snažím se , abych si to alespoň trochu užila.
Dorazila jsem jako jedna z prvních, taky to mám nejblíž, že.
Lucku si vyzvedla maminka kamarádky. Večer si ji vyzvedne taťka. Takže o všechny je dobře postaráno.
Jen jsem si netroufla prudit s focením. Už je nás ve firmě docela hodně a nevím, co by na to řekli ostatní. Snad se najde nějaká příležitost zítra.
Tedy ne, že by se nenašla už dnes, při dobrém jídle, pití, na florbale, na bowlingu u kytary.....

1 komentář:

  1. Taky jezdíme a mi se to líbí úplně ze stejných důvodů, jen máme teda vedení fajn, jezdíme v pracvoní dny.Fotky vložím později, snad, byli jsme v Beskydech:-)

    OdpovědětVymazat