úterý 23. října 2012

Válečná porada

a hned dvakrát mne dnes čekala.
Dopoledne v práci, kde jsem se nezastavila, ale zase mne to dneska docela bavilo.
Pak první schůzka. Na naší škole bude zase den jazyků. Stát a podmínky soutěže už máme vylosované. Letos jsme Maďarsko a téma je jídlo. A tak jsme se s paní učitelkou, paní asistentkou a jednou mamčou sešly, abychom probraly, čím bychom mohli jako třída oslnit. Tak uvidíme jak se nám to povede.
Z téhle schůzky jsem jela ještě na jednu. Ohledně lampionového průvodu. Vloni to byla celkem vydařená akce, jen došlo k jakémusi informačnímu šumu a podmínky splupráce byly jiné , než jsme očekávali.
Schůzka vyzněla trochu rozpačitě. Vypadá to, že vedení naší školy mluví asi španělsky ( ale jelikož do téhle školy chodím jako matka skoro 17 let, tak fakt vím, že mluví česky), protože A prezentuje jako B. Jenže to jen jeden úhel pohledu. Myslím si, že vada není až tak úplně na našem přijímači. No nic, alespoň si člověk srovná myšlenky....Nicméně na nějaké spolupráci jsme se dohodli, ale jak nakonec dopadne to ukáže čas.
Vyzvedla jsem si Lucku a hurá domů. Viki prudila a tak inverze neinverze jsem msela na prochajdu. Daly jsme 5 km. Už po tmě, takže po silnici. Jo,jo, teď už to moc jiné nebude.

PS: A kdyby měl někdo na nějaký supr nápad ohledně Maďarska, tak sem s ním, díky.

1 komentář:

  1. Dobrý den,
    nabízí se samozřejmě perkelt.
    Ale byla jsem minulý měsíc v Budapešti
    a jedla tam tarhoňu (tarhonya).
    Údajně jídlo známé i na Slovensku.
    Jsou to malé kuličky těstovin velikosti zhruba
    špendlíkové hlavičky.
    Úprava a chuť jako těstoviny.
    Možno na sladko i slano.
    Originál jsem jedla v zeleninové směsi. Googlila jsem, kde koupit. Snad ve zdravé výživě.

    Petra

    OdpovědětVymazat