úterý 30. října 2012

Zima

jak v ruským filmu. A kdyby jen venku.
Dneska jsem přišla do práce. A hned jsem si začala nadávat, že jsem minulý týden asi zavřela radiátory. Jenže uplynul nějaký čas a zima byla čím dál větší.
Vyrazila jsem na průzkum a zjistila, že je nějaký problém s topením, ale že se řeší.
Podlomila se mi kolena. Když se ucpaly odpady, trvalo řešení problému víc jak rok.
Už jsem se viděla , jak celou zimu chodím do práce v zimním oblečení. Dnes jsem opravdu seděla celý den v bundě a v rukavicích, protože na programu dne jsem měla práci jen a jen na počítači. Brrr. Doufám, že to nedmarodím.
Naděje svitla, když jsem odcházela po třetí hodině domů. Radiátory byly vlahé. Tak pevně věřím, že zítra nezmrznu.
Péťa jela se spolužáky do Brna na nějaký veletrh vysokých škol. Tak se tady potichu klepu a věřím, že dojedou dobře zpátky domů. Přeci jen to jsou všechno mlaďoši.
Dojeli a jsou v pořádku doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat