čtvrtek 18. října 2012

Zub

Tak o ten dnes přišla plánovaně Lucka u paní doktorky.
Lucce rostou zuby proti všem pravidlům. Je to děs.
Ale včas jsme začaly chodit k dobrému ortodontistovi a ten rozhodl, že zase dva zuby musí ven.
Tak dnes šel jeden. Lucka šla do školy až na třetí hodinu, já si pohovořila s třídní a šla ještě pracovat. Odpoledne jsme vynechali flétnu, ale klavír byl. Když přišla Lucka z klavíru, tak mi tvrdila, že tam kousek zubu ještě cítí. Ještěže má dnes paní doktorka dlouhou ordinaci.
Tak jsme šly na reklamaci. Opravdu tam kousíček zůstal. Rychlý zákrok to spravil. No, že budu něco chodit reklamovat na zubní, to jsem si tedy nikdy nemyslela. Zasmály jsme se a za 14 dnů znovu.
Lucka byla docela hodná, ale chtěla zůstat doma. Já, ač mi pořád není moc dobře, jsem sebrala Viki a vyrazily jsme na chvíli ven. Sice podvečer, ale bylo krásně.
Zde názorná ukázka toho, jak dobře se někteří naši spoluobčané starají o veřejný majetek. Původně to klasické zábradlí.


Tady už je to v pořádku a navíc krásné barvičky


Ty byly i opodál. Viki jsem si troufla na chvíli pustit. Lítala, měla radost a zdraví z ní jen čišelo.




 Domů jsem docházela když už sluníčko zapadlo.


Žádné komentáře:

Okomentovat