čtvrtek 29. listopadu 2012

Když nejde PC

Tak z 98 % případů, když se "rozbije " ta naše kouzelná bedýnka se tak stane, když si k ní sednu já.
Přesto mne to neodradí, abych u ní netrávila nějaký čas.
Jelikož mám chytrého a hodného manžela, tak stvořil nějaké provizorium, než se dá dohromady originál.
Tudíž mohu napsat, že jsem dopoledne trávila zčásti ve škole, zčásti pochůzkami ve městě, zčásti pracovně a zčásti jako taxikář. Ale to už máme odpoledne.
Doma jsem pořídila nejnutnější a navečer jsem šla na čaj k jedné mooooc milé osobě. Je to taková dobrá, pozitivní dušička, kterou mi někdo poslal ve chvíli, kdy mi bylo ouvej. A tahle osůbka, ač životem hodně zkoušená, měla pochopení a byla ochotná mne poslouchat. Za to jí moc děkuji. Ale dnes to nebylo o pomoci, dnes to byla přátelská, povídací, veselá a moc milá návštěva. Ráda si ji zase zopakuji.
A večer, spíš v noci, ještě upéct nějakou dobrotu na zítřejší školní vánoční jarmark.

Žádné komentáře:

Okomentovat