úterý 20. listopadu 2012

Poslední plavání

To, to uteklo. Děti mají za sebou 10 lekcí a skončilo jim plavčo. Pokrok je dle paní učitelky znatelný u všech. I integrovaná holčina jezdila pravidelně. I ta udělala kus práce.
V práci, kde jsem dnes jela jak šroub mi udělalo radost hned několik klientů. Mimo jiné jsem dostala kytku.
To udělá tááákouvou radost, když někdo ocení vaši snahu.
Lucie dostala 4. Z dějepisu. Prostě jí to nebaví. Byla tasená a neřekla skoro nic. Takže to budem muset nějak pořešit a probrat. A zrovna tohle má asi po mě. Ne, že by mne naše historie nezajímala, ale znám zajímavější věci. Třeba dnes jsme preventivně probraly zeměpis a to bylo jiný kafe. Mapy, značky, světové strany, jízdní řád, vrstevnice...Jo, to nám teda šlo, oběma.
Holt není každej den posvícení, že jo....

1 komentář: